Thursday, March 31, 2011

KAWAN..MEMBER..TOMODACHI..FREN..

Dalam hidup ni kadang kala aku xleh nak jadi diri aku jugak...or maybe lebih senang nk ckp aku xleh jadi org seperti yg org lain harapkan...Aku bukan xnk jadi,tapi aku lebih suka jadi diri aku..salah ke???salah ke kalau kita nk jadi diri sendiri??diri kita yg kita bleh buat hati n jiwa kita tenteram(of course la yg tidak bertentangan dengan islam...)
Nak aku jadi kamen rider decade???kiva???or kamen rider terbaru,kamen rider 000???
Aku x kisah org nak cakap aku bodoh,bengap,bengong,bongek or ape2 jer..
Memg aku mengaku aku suka buat benda yg bukan2..Walaupun ia benda yg boleh memalukan diri aku sendiri,tapi aku x kisah sebab aku memg nk buat benda tu...So,xyah la nak menyusahkan diri or nak malu sebab benda kau buat...Nak tumpang rasa malu pergi cari org lain la...Xnak ngaku kawan,lagi aku x kisah...Aku x perlu kawan yang hanya mahu berkongsi n mahu berada dengan aku hanya ketika aku gembira or senang jerr...Aku lebih rela kawan dengan kambing2 daripada ada member macam tu...time gembira,ketawa bersama,tapi time sedih,xde sorg pun nak datang nangis sama2....
Memg org cakap,bercinta biar satu,berkawan biar beribu..tapi btul ke kawan yang sentisa bergelak ketawa dengan kita n hilang bila kita bersedih???boleh ke kita nk labelkan dia sebagai kawan???Bagi aku cukupla memiliki hanya seorang kawan yang ikhlas berkawan dengan aku...Seorang dah amat mencukupi,yg boleh memangis n bersusah bersama,..
Tapi bilakah akan aku mampu memperoleh kawan yang sebenar2 kawan..???

No comments:

Post a Comment